The S-Unit

Klachtenprocedure

Bij The S-Unit staat kwaliteit voorop. Wij streven ernaar om u de hoogste standaard van dienstverlening en producten te bieden, elke dag opnieuw. Mocht u ergens over ontevreden zijn, dan beloven we dat serieus aan te pakken. Voor zaken omtrent komende, lopende of reeds uitgevoerde projecten, kunt u contact opnemen met de Security Advisor van het betreffende project. Voor algemene zaken kunt u ook direct contact met ons opnemen via [email protected].

 

Formele klacht

Als u formeel een klacht wilt indienen, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Deze e-mail komt automatisch bij alle klachtbehandelaars terecht, die daarop onderling bepalen wie de klacht het best in behandeling kan nemen.

De klachtbehandelaar zal zo spoedig mogelijk, maximaal binnen twee weken een ontvangstbevestiging sturen en zichzelf kenbaar maken. Vervolgens zal de klacht worden beoordeeld en zullen relevante vervolgstappen uitgezet worden. Hierbij zal indien de klacht gegrond bevonden wordt zowel actie ondernomen worden om het probleem te corrigeren, als actie om het probleem in de toekomst te voorkomen. Indien de klacht niet gegrond bevonden wordt, zal deze bevinding worden beargumenteerd en toegelicht. In beide gevallen zorgen wij ervoor dat uw klacht binnen twee maanden is afgehandeld.